Vračilo blaga

Obrazec za vračilo artiklov si lahko prenesete tule.

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@ontopteh.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek poštnine vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na prvotno metodo plačila.


Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Pri vračilu artiklov, kjer so bila koriščena sredstva s Ontopteh.si računa ali promocijska koda se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo na Ontopteh.si račun – razen v primeru, če je bil koriščen Ontopteh.si darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob vračilu blaga vrne na uporabnikov Ontopteh.si račun, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku našega kurirja GLS Slovenija. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Prosimo, da izdelek vrnete v originalni in nepoškodovani embalaži. Priložen mora biti račun in obrazec za vračilo blaga. Obrazec za vračilo artiklov si lahko natisnete v zavihku na dnu strani Obrazec za vračilo.

Če je naročilo vsebovalo več artiklov in je bilo v vrednosti višji od 30,00€ ter je kupec vrnil vse artikle iz naročila, se vrnjena kupnina zmanjša za manipulacijske stroške v višini 3,90€. Kupnino nakažemo na TRR v roku 8 delovnih dni.

Obrazec za vračilo artiklov si lahko prenesete tule.

 

Napotki za vračilo blaga

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga – odstop od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen,
– vidne sledi uporabe niso primerne za vračilo.

Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpreš, pregledaš in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu poškodovan ali nedelujoč; v tem primeru nakup reklamirate.

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri GLS ali Pošti Slovenije. To storite tako, da paket v najkrajšem možnem času prinesete na pošto ali kontaktirate GLS, odvisno kdo vam je paket dostavil in uslužbence opozorite, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije ali GLS bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

Pomembno

Ko vračate artikel prodajalcu (Ontopteh.si – UMTEH d.o.o., morate priložiti obrazec za vračilo blaga. Priložite tudi kopijo računa.

– Naslov za vračilo blaga prodajalcu je: UMTEH, podjetje za zastopstvo, trgovino in storitve, d.o.o., Zgornje Loke 21,1223 Blagovica). Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem uporabite ustrezno varno embalažo).
– Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

Na voljo imate 2 možnosti zamenjave oz. vračila blaga:

– Vrnjen izdelek lahko zamenjateza drug izdelek v primeru, da vam naročen ne ustreza.
– Za vrnjen izdelek prejmete vračilo denarja, ki se izvrši na vaš tekoči račun (dodatne informacije so zabeležene v nadaljevalnem besedilu).